Bokningskvittensen som försvann

När man bokar via SJs hemsida får man en mailkvittens både vid bokningen och eventuell avbokning.

Bokar man via SJs nya fina mobilapp får man ingen kvittens när man bokar men dock när man avbokar.

Efter kontakt med SJ fick jag klart för mig att man begär e-postkopia på bokningen i samband med att man betalar.

Men då jag bokar med årskort betalar jag inget och passerar förbi betalningssidan utan att stanna där och kan därmed inte begära kopia på bokningen via email.
l
Bokar jag via hemsidan passerar man dock via betalsidan och kan begära emailkopia.

Varför det är skillnad i detta avseende mellan hemsidan och mobilappen år oklart men SJ skall ta med sig frågan till dom som arbetar med bokningssystemet.

Kommentera

