Bokningskvittensen som försvann

När man bokar via SJs hemsida får man en mailkvittens både vid bokningen och eventuell avbokning.

Bokar man via SJs nya fina mobilapp får man ingen kvittens när man bokar men dock när man avbokar.

Efter kontakt med SJ fick jag klart för mig att man begär e-postkopia på bokningen i samband med att man betalar.

Men då jag bokar med årskort betalar jag inget och passerar förbi betalningssidan utan att stanna där och kan därmed inte begära kopia på bokningen via email.
l
Bokar jag via hemsidan passerar man dock via betalsidan och kan begära emailkopia.

Varför det är skillnad i detta avseende mellan hemsidan och mobilappen år oklart men SJ skall ta med sig frågan till dom som arbetar med bokningssystemet.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s


%d bloggare gillar detta: