Jag efterlyser mina 81.000 SJ Priopoäng

När jag köpte mitt senaste Årskort Guld med Resplustillägg skall jag även få 81.000 SJ Priopoäng.

Från försäljningsstället fick jag besked om att poängen skulle komma in dagen efter kortet började gälla.

Efter en vecka efterlyste jag Priopoängen hos SJ men dom sa att det kan ta 2 veckor innan poängen kommer.

Men enligt uppgift skall poängen komma dagen efter så jag rekommenderades att efterlysa poängen – vilket jag härmed gör-

– Har någon sett mina 81.000 Priopoäng?

3 svar to “Jag efterlyser mina 81.000 SJ Priopoäng”

  1. Anonym Says:

    Varje gång jag reser med Uppsala-pendeln dras det pengar från min reskassa. Sedan dröjer det 1-2 veckor innan jag får priopoäng för resan. Är det kanske likadant med årskort?

    Vet du för övrigt vad som ingår i frukosten på X 2000 nuförtiden?

Kommentera

