Jag har fått ett brev från SJ

Idag när jag kom hem låg det ett brev från SJ på dörrmattan innanför dörren.

Och kuvertet innehöll det efterlängtade svarta SJ Priokortet.

Tidigare hade jag fått ett grått priokort trots att jag hade nivån svart prio.

Att jag nedgraderades några dagar visade sig nog bero på att jag fick mina nya priopoäng från köpet av det nya årskortet så sent att jag hann sjunka ned under nivån svart prio – i alla fall några dagar.

Men nu har jag i alla fall mitt nya svarta Priokort.

Kommentera

