Min Youtubekanal ÅrskortGuld SJ går som tåget

Just nu går min Youtubekanal ÅrskortGuld SJ som tåget och de senaste dagarna har det varit mer än 1.800 visningar per dygn vilket är nytt rekord.

Minst lika roligt är de positiva kommentarer jag får från tittarna och att man sitter och väntar på kommande videos.

Just nu har jag en massa material och hela tiden tillkommer nytt och mera är på gång med ny utrustning som är på väg in.

Trång sektor är videoredigeringen vilket gör att det ligger material på kö men på sikt räknar jag med att komma ikapp.

Glöm inte att gå in på Youtube och prenumerera på mina videos – så missar ni inte någon video utan får ett email när en nya video blir klar.

Ett hjärtligt tack till alla som tittar och bidrar med kommentarer och tips som kan göra kanalen ännu bättre.

2 svar to “Min Youtubekanal ÅrskortGuld SJ går som tåget”

  1. Simon Says:

    Om denna information skulle vara av något intresse så verkar det som att SJ ska börja köra SJ 3000 på sträckan Stockholm-Oslo med start 11:e december.

Kommentera

