Falafelrätt försvinner i SJ:s 1 klass

Falafelrätten som serveras som Dagens rätt i SJ:s 1 klass både som roterande vanlig rätt och som specialrätt försvinner from nästa vecka.

Anledningen är att kunderna helt enkelt ratar rätten och den har fått negativ kritik från resenärerna.

Jag testade rätten och gav den 3 gafflar av 5 möjliga men med viss tvekan.

Jag har inget emot falafel – tvärtom gillar jag den och vegetarisk mat – men den här rätten fungerade helt enkelt inte.

Skall bli spännande att se vad som kommer istället men så snart jag vet återkommer jag och berättar.

2 svar to “Falafelrätt försvinner i SJ:s 1 klass”

  1. Tobias Says:

    Den kvarstår i bistron i form av en wrap, med samma innehåll. Rejält med mynta. Om du nu skulle sakna den.

Kommentera

