God Jul och Gott Nytt År till er alla

Image1-001

Vill så här inför julen passa på att önska God Jul och Gott Nytt År.

Samtidigt vill jag lite be om ursäkt för att det blivit lite dåligt med tågmaterial  på bloggen men det beror på att jag den senaste tiden varit upptagen med ett annat stort projekt.

Detta är i huvudsak klart nu och på sikt kommer det att finnas mer tid över för mina populära tågfilmer.

Ser fram emot att möte er antingen på tågen eller på bloggen.

Till dess säger jag som jag brukar avsluta mina videofilmer – Ta hand om er, var snäll med alla andra och – åk tåg.

6 svar to “God Jul och Gott Nytt År till er alla”

  1. Mikko Says:

    God Jul och Gott Nytt År

  2. patrik Says:

    god jul och gott nytt tåg-år

  3. Lennart Gustafsson Says:

    God fortsättning Jan-Erik 😀

Kommentera

