Hinner han med pendeltåget ?

Innan man kan hoppa på UL/SLs pendeltåg måste man se till att man har biljett och är man ute i sista stund blir det stressigt att hinna med innan tåget går.

– Kommer han att hinna köpa biljett och komma med tåget?

Jag, kolla på filmen så ser du vad som hände.

4 svar to “Hinner han med pendeltåget ?”

  1. Bengt Says:

    Hej!
    Många tågentusiaster, ”typ” Postvagnen lägger ut fina bildspel från diverse resor. Detta uppskattas mycket.
    Du producerar allt ditt material via dessa evinnnerliga filmsnuttar på Youtoube, varför detta?

  2. Bengt Says:

    Kan inte förklara närmare: Dina upplevelser kommer alltid på Youtobe, med urtjatig reklam. På typ PV finns fantastiskt fina fotografer som lägger ut sina alster och upplevelser utan att blanda in just Youtobe.

    • arskortguldsj Says:

      Hej Bengt

      Tack för att du återkom med dina synpunkter.

      Jag har valt att fokusera på film som uttrycksmedel då det ofta upplevs som mer ”levande” media än fotografi och jag på det sättet når fler mottagare.

      Samtidigt publicerar jag en väldans massa fotografier på olika plattformar även om det också blir en hel del film.

      Har förstått att många uppskattar filmerna dels genom att följa statistiken som jag får från Youtube och direkta mail och möten med människor som undrar varför det ibland kommer för få filmer och vill ha flera i allt snabbare takt.

      På Postvagnen finns det många duktiga fotografer och jag inspireras ofta av dom och deras bilder både när jag själv fotograferar men även när jag filmar.

      Reklamen i början av filmerna finansierar till viss men liten del alla kostnader jag har för min utrustning.

      Dessutom går en del av intäkterna indirekt och direkt till organisationer som UNHCR och andra som sysslar med internationellt bistånd bla fadderverksamhet i utvecklingsländer.

      Hoppas att även du som många andra finner några av filmerna intressanta.

      Åter tack för dina synpunkter.

      /Jan-Erik

Kommentera

