Muk-bang på SJ3000

Jag har fått en del önskemål att jag inte bara skall berätta om mat som man kan äta eller jag ätit utan även äta maten framför kameran – sk muk.bang.

Mukbang eller Meokbang ("ät-sändning") är ett internetfenomen med ursprung i Sydkorea, som går ut på att äta mat samtidigt som den som äter spelar in sig själv med en kamera och talar till publiken

Här äter jag min favoriträtt "Tre danska smörrebröd" med Cola Zero.

Så sätt servetten under hakan och fatta kniv och gaffel så hänför vi oss åt att njuta av den goda tågmaten.

Kommentera

