Nu har jag 1.000 följare på Youtube!!

I veckan hart jag uppnått 1.000 följare eller prenumeranter på Youtube vilket jag tycker är både kul och framförallt inspirerande.

Tack alla som medverkat till att jag nått denna "drömgräns" och jag lovar att fortsätta att publicera material som är både underhållande och stundtals nyttigt och användbart.

Åter ett stort tack för ert förtroende.

2 svar to “Nu har jag 1.000 följare på Youtube!!”

  1. Bengt Says:

    Förstår det är en drömgräns! Hur mycket ger varje sk följare i cach?

Kommentera

