Pannkaksfrukost på nattåg 91

Vi åker åter med nattåg 91 till Hallsberg för att bla följa upp den skräpiga Hallsberg station och speciellt turistinformationen.

På vägen ned passar vi att äta nattågsfrukost på pannkaka med jordgubbssylt samt ägg med kaviar.

Häng med och ät frukost med mig och kolla vad jag tyckte om maten.

2 svar to “Pannkaksfrukost på nattåg 91”

  1. Thomas Råden Says:

    Att hoppa in i en använd sovkupe och få sova någon timme kan kanske vara lite smutsigt, eller har du en variant där?

    • arskortguldsj Says:

      Nja, dels finns det en massa kupéer och välja på och man väljer en fräsch.
      Sedan bäddar jag inte ned mig annat i oanvända sängar.
      Oftast tar jag bara av mig skorna och lägger mig ovanpå.

Kommentera

