Valborgsmässoresa med förhinder – mycket förhinder

Jag skulle spendera valborgsmässoafton med att göra en palett av småresor norrut och hade denna gång bokat ett större antal tåg för att vara säker på att få plats på tågen.

Men redan när jag kom ned till Handens pendeltågsstation insåg jag att något stort var fe och dagen inte skulle bli vad jag hade tänkt mig.

Så häng med på den första delen av denna resa som kommer att bjuda på många överraskningar.

2 svar to “Valborgsmässoresa med förhinder – mycket förhinder”

  1. Jan Viderén Says:

    Kunde du inte använt SLs resegaranti och ta en taxi där på morgonen?

Kommentera

