Lördagsresa till Karlstad – Trainspotting i Hallsberg – Del 2

I helgen gjorde jag en sedvanlig lördagsresa som denna gång förde mig till Karlstad via Hallsberg och sedan Kristinehamn på tillbakavägen.

I det här avsnittet har jag på Hallsberg C  där jag sitter i  solskenet och filosoferar. fikar och tittar på en himla massa tåg.

Så välkommen och sätt dig på bänken och kolla på tåg.

2 svar to “Lördagsresa till Karlstad – Trainspotting i Hallsberg – Del 2”

  1. thomasraden Says:

    Detta blir farligt nära en gammal man som matar duvor från en parkbänk…..;-) Nu tycker jag att du ska bege dig ut på långa resor med tåg. Ta några Robert, och mer av matätande i bild.

Kommentera

