Landgång med det mesta av det bästa

Fotograf: Ingvar Fogelberg

Idag åt jag för första gången efterträdaren till dom populära tre danska smörrebröd nämligen landgången med det mesta av det bästa.

God och prisvärd och jag ger landgången 4 gafflar av 5 möjliga trots att jag inte tycker om brieost med fikonmarmelad och salamikorv.

Men även dem delarna var goda så jag får väl revidera min uppfattning.

Då jag lider av en avtagande magerhet är landgången tyvärr en typisk "(O)nödig mat" – men god.

Självfallet blir det en video från testet på min Youtube-kanal Årskort Guld SJ.

Annars är jag fortfarande väldigt förtjust i Kalf och Hansens mat som ligger aningen bättre till i min gom.

2 svar to “Landgång med det mesta av det bästa”

  1. Tobias Says:

    Jag noterar ett trendbrott. Vanlig Cola, ingen Zero….

Kommentera

