Var är jag nu då ? [LIVE]

Ja, det är frågan var jag är ?

Dessutom pratar jag om detta med att ha biljett med sig och att man måste vara tyst i tyst avdelning på tåget.

Så försök gissa var jag är denna gång.

OBS: På grund av att mobilens  batteri oväntat tog slut i slutar sändningen lite abrupt mitt i.

4 svar to “Var är jag nu då ? [LIVE]”

  1. Janne Says:

    Katrineholm

  2. Alexander Lukas Says:

    Känns det inte lite tjatigt att (nästan) jämnt och ständigt åka till en och samma stad?
    Om jag vore så tossig att ha köpt ett liknande kort som arkortguldsj så skulle jag ha en strategi i åkandet.
    Exvis besöka alla Sveriges 132 ÄKTA RIKTIGA städer.
    Alltså dom STÄDER som var stad fordom.

    • arskortguldsj Says:

      Tack för dina kommentarer.

      Har haft årskort i nio år nu och i början åkte jag runt lite mera men nu använder jag det i huvudsak för att helt enkelt åka tåg, äta god mat och träffa trevliga människor.

Kommentera

