Jag reser till Kumla för att återinviga stationen

Kumla station skall återinvigas och jag har fått äran att klippa invigningsbandet.

Resan dit går med Göteborgståg till Katrineholm och sedan vidare med Oslotåget till Hallsberg.

Sista biten till Kumla  går med buss 704 för att jag skal komma fram så snabbt som möjligt.

Innan jag lämnar Hallsberg hinner jag titta på en konstutställning i järnvägsparken i anslutning till stationen.

Häng med på min resa till ett soligt Kumla.

Produktion ARONIA | Film, Haninge
"Dokumenterar din verklighet"

10 svar to “Jag reser till Kumla för att återinviga stationen”

  1. arskortguldsj Says:

    2017-08-26 Återinvigning av Kumla station – Invigningstal av Anne-Lie Carlos Jeansson VD Kumlafastigheter

  2. arskortguldsj Says:

    2017-08-26 Återinvigning av Kumla station – Invigningstal av Katarina Hansson (S)

  3. arskortguldsj Says:

    2017-08-26 Återinvigning av Kumla station – Invigningstal av Mats Gunnarsson (MP)

  4. arskortguldsj Says:

    2017-08-26 Återinvigning av Kumla station – Jan-Erik Kaiser klipper bandet och återinviger stationen

  5. arskortguldsj Says:

    Intervju med Anne-Lie Carlos Jeansson VD Kumlafastigheter

  6. arskortguldsj Says:

    2017-08-26 Återinvigning av Kumla station – Intervju med Katarina Hansson (S)

  7. arskortguldsj Says:

    2017-08-26 Återinvigning av Kumla station – Intervju med Mats Gunnarsson (MP)

  8. arskortguldsj Says:

    2017-08-26 Återinvigning av Kumla station – Förberedelse och öppet hus [LIVE]

  9. arskortguldsj Says:

    2017-08-26 Återinvigning av Kumla station – Anne-Lie Carlos Jeansson, VD Kumlafastigheter talar [LIVE]

  10. arskortguldsj Says:

    2017-08-26 Återinvigning av Kumla station – Känd tåg-youtubare klipper invigningsbandet [LIVE]

Kommentera

