Sista resan med årskortet – Några reflektioner över en räklandgång

Den 29 augusti åkte jag sista resan med det senaste SJ Årskort Guld och jag passar på att reflektera över året som gott.

Lite funderingar över dagens resa, invigningen av Kumla station, CO2-besparingar då jag valt att resa med tåg istället för bil och alla supertrevliga människor jag mött som jobbat och rest med tågen.

Dessutom berättar jag hur jag har råd att resa runt med tåg i 1 klass år efter år.

Häng med att lyssna på mina reflektioner på årskortets sista resa med SJ.

Kommentera

