Sista resan med årskortet – En resa till Örebro Södra – En liten trevlig station med mycket trafik

Den 29 augusti åkte jag sista resan med det senaste SJ Årskort Guld och tanken var att jag skulle åka till Avesta/Krylbo för att göra göra en efterfråga LIVE-sändning.

Men innan dess skulle jag åka ned till Södertälje Syd för att äta en snabb men sen lunch men redan där gick allt fel.

Bla spårändrades mitt tåg till en plattform som inte var skyltad och därtill avgick tåget från ett annat spår och annan plattform.

Istället hamnade jag på Örebro Södra där jag gjorde en rolig LIVE-sändning.

Även om resan inte blev dit jag hade tänkt mig var det som vanligt en väldigt trevlig resa men kul upplevelser.

Så häng gärna med på resan men en liten varning – det är en lång film – men jag vet att några uppskattar lite längre filmer.

Så välkommen ombord och ta plats så åker vi.

Kommentera

