Nöjestur – Näst sista resan med SJ Årskort

Efter att varit på lunchdate med din tandhygienist passade jag på att åka lite tåg och äta en räkmacka och ströva omkring lite i Uppsala i anslutning till stationsområdet.

Passar även på att kolla på flygplan på Sky City på Arlanda.

Häng med och ta en korttur med SJs tåg.

6 svar to “Nöjestur – Näst sista resan med SJ Årskort”

  1. thomasraden Says:

    Åk på en långresa! Det var ju ett tag sedan. Norrland finns ju här, väntande. Hur gick det med suovas-testen?

  2. thomasraden Says:

    Hej, inget souvas test vad jag kan se i den videon. Sjukhus låter som något allvarligt. Krya på dig.

    • arskortguldsj Says:

      Du har helt rätt.

      Jag spelade in två LIVE-sändningar, en innan jag reste med tåget och en efter det jag stigit av i Uppsala men själva färden som jag filmade på vanligt sätt är inte klippt ännu.

      Den ligger på kö tillsammans med andra resor som jag filmat och som jag hade tänkt klippa nu när jag inte reser så mycket.

      Nu kommer jag inte att ha möjlighet att klippa film under en tid och inte göra något annat heller men jag hoppas kunna återuppta klippningen senare under konvalescenstiden.

      Men till dess få du ha – liksom jag – tålamod. 🙂

      • thomasraden Says:

        Jag måste be dig så mycket om ursäkt. Jag har inte fått med mig att du har fått en hjärtsjukdom och att du har hamnat på sjukhus. Detta sätter ju livet på ett perspektiv, att man inte ska vänta på något som man längtar efter att göra. Jag hoppas du kryar på dig.

  3. arskortguldsj Says:

    Jobbar intensivt med att komma tillbaka så snabbt som möjligt. 🙂

Kommentera

