Reseuppehåll

God sjukhusmat från Huddinge Sjukhus

Lite oplanerat har jag blivit tvungen att ta ett "reseuppehåll" då jag den närmaste tiden att genomgå en behandling som kräver all min fokusering.

Det innebär att det under en tid kommer att vara uppehåll i blogginläggen.

Jag hoppas verkligen att jag så snart som möjligt är tillbaka på benen och banan – men när det får ge sig allteftersom.

Lite mera om bakgrunden mm hittar ni på min Youtubekanal Årskortguld Sj.

Bästa Tåghälsningar
Jan-Erik

Kommentera

