Grattis MTR Express för en alldeles suverän kundvård

Gjorde för en tid sedan en väldigt trevlig tågresa med MTR Express till Göteborg och tillbaka.

Resan var betald av MTR Express dom kompensation för att jag hjälpt dom med lite synpunkter.

Resan var alldeles utmärkt med bekväma tåg, trevlig personal och jag hade turen att träffa på en person som jag rest med MTR Express med tidigare – första kommersiella avgången faktiskt.

Men maten var inte helt hundra och efter resan fyllde jag i en kundenkät där jag berättade att just den goda tågmaten inte kommit till sin fulla rätt.

Som svar fick jag ett trevligt brev från MTR Express servicechef där man tackade för synpunkterna och bjöd på en ny liknande resa med mat.

Så snart åker jag igen med MTR Express och då är säkert allt perfekt.

Men grattis MTR Express för en alldeles suverän kundvård.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s


%d bloggare gillar detta: